Obserwatorzy

piątek, 16 maja 2014

beGLOSSY maj 2014 "Świadomie piękna"




Dziś późnym popołudniem zapukał do mych drzwi kurier z majowym pudełkiem beGLOSSY, dlatego ten post pojawia się dopiero teraz.

W tym miesiącu dostępne są dwa warianty pudełek.
Zainteresowanych tym co znalazło się w moim pudełku, zapraszam na dalszą część posta :)



It's Skin Perl Bright Essential Mask Sheet - maseczka rozświetlająca 
Pełen produkt - cena 9zł / 22g

Pisząc ten post właśnie mam ją na twarzy :) Maseczka ma dać efekt rozświetlenia skóry, nawilżyć oraz dodać jej blasku - się okaże ;)


Cashmere Powder Pearls - puder w kulkach.
Dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: rozświetlającej, korygującej i brązującej.
Pełen produkt - cena 31,90zł / 20g

Otrzymałam wersję korygującą.
Bardzo się cieszę, że w tym miesiącu w pudełku jest coś z kolorówki, a w dodatku jest to pełen produkt!
Nie miałam styczności z podobnym kosmetykiem, więc z chęcią przyjże mu się bliżej.
Dopatrzyłam się daty ważności produktu, mija ona 12.2014 - szkoda, bo dobrze wiemy jaka jest wydajność takich kuleczek...

Yoskine Przeciwzmarszczkowy płyn micelarny - płyn do oczyszczania i demakijażu twarzy.
Miniatura produktu 75ml - cena 30zł / 200ml

Myślę, że akurat ten kosmetyk powędruje do mojej mamy, dla mnie chyba jeszcze za wcześnie na przeciwzmarszczkowe micele :)
Mamuśka się ucieszy.


Playboy Play it Sexy - nawilżający balsam do ciała o zmysłowym waniliowym zapachu.
Pełen produkt - cena 14,99zł / 250ml

Fajnie, bo akurat balsamów teraz bardzo intensywnie używam, ten również wykończę do cna. Zapach słodki bardzo perfumowany, oby tylko po nałożeniu na całe ciało, zapach nie okazał się zbyt przytłaczający.

Got2BE Nabłyszczający lakier do stylizacji - sprawi, że włosy rozbłysną fascynującym blaskiem, a przy tym będą perfekcyjnie ułożone.
Pełen produkt - cena 19,99zł / 200ml

 Troszkę przeraża mnie wyrażenie rozbłysną fascynującym blaskiem, obawiam się, że po użyciu tego produktu na świeżo umytych włosach, możemy uzyskać efekt przetłuszczających się włosów. 
Mam nadzieję, że się mylę w swoim stwierdzeniu.


SP Wella Olejek SP LuxeOil - delikatny, odbudowujący i wygładzający olejek do wszystkich typów włosów.
Miniatura produktu 2ml - cena 71zł / 100ml
prezent od be glossy

Szczerze to myślałam, że są to perfumy i z takim zamysłem ich użyłam he he, dopiero po chwili przeczytałam na opakowaniu, że jest to olejek do włosów - ale zapach ma obłędny!
2ml starczy na jedno użycie, zobaczymy jak się spisze, bo cena pełnego produktu powala.



Podsumujmy:
W moim pudełku znalazłam w sumie 6 kosmetyków, z czego 4 są pełnowymiarowe. Zawartość oceniam pozytywnie, bardzo jestem ciekawa efektów maski, działania olejku do włosów oraz kuleczek korygujących, bo jak napisałam wcześniej - brakuje mi kolorówki w pudełkach beGLOSSY.
Pudełko oceniam na 4+/6

A jak u Was?



27 komentarzy :

  1. całkiem to pudełko :) bywały o wiele gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe zachęciło mnie na tyle żeby zamówić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się może skuszę :P a co :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przekonuje mnie zawartość, dobrze że zrezygnowałam z subskrypcji:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nigdy nie miałam takiego boxa, z żadnej firmy. Jakoś tak się ich obawiam, najchętniej bym kupiła taki z kolorówką, ale nie mogłabym wybrać, ani odcieni ani nic.. nie lubię wydawać pieniędzy jak nie wiem na co dokładnie pójdą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się za bardzo nie podoba to pudełko, już od dłuższego czasu stwierdzam, że nie warto kupować. Puder w kulkach może być fajny, szkoda tylko, że dają produkty z krótką datą ważności. Miało być ekskluzywnie, a wyszło tak sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamówiłam boxa, ale świadomego, że wiem, co jest w środku, może kiedyś się skuszę na takiego nieświadomego :) W tym najfajniejsze są kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczka by się przydała i puder...
    To w sumie fajnie dostawać tak coś z zaskoczenia.
    Zrobić sobie samej prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... Ja chyba czuję się zawiedziona. Z definicji GlossyBox miał służyć do próbowania kosmetyków luksusowych, a ani Cashmere, ani Playboy, ani Got2Be luksusowe nie są.

    A jeżeli chodzi o ten nabłyszczający produkt, to u mnie się sprawdzał, ale raczej na imprezy - nabłyszczał i wygładzał włosy, ale na prostych jakoś nienaturalnie to wyglądało. Za to przy jakiś fryzurach dawał naprawdę fajny efekt, nawet przy zwykłym warkoczu!

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze kuszą mnie te boxy wszytskie no ;)) na razie to tlyko shiny się zdecydowałam, zobaczymy co dalej ;)) bardzo jestem ciekawa pudru w kulkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. myslę, że udane pudełko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie średnie pudełko, bywały lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten olejek, wart jest każdej ceny !! Jest baaardzo wydajny, zapach jest obłędny a włosy po nim idealne !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. olejek welli kupiłam jakiś miesiąc temu za 45 zł w sklepie fryzjerskim, używam go od tego czasu codziennie i nawet nie zauważyłam ubytku żadnego;) jest mega wydajny a do tego włosy są po nim po prostu fantastyczne. mam ogromny problem z sianowatymi zniszczonymi włosami a po użyciu olejku są miękkie i błyszczące. ale trzeba uważać, nakłada się go dosłownie kropelkę bo inaczej włosy będą zbyt obciążone

    OdpowiedzUsuń
  15. got2be miałam kiedyś, na kręcone włosy i puszące się sprawdza się bardzo dobrze ;) ale na pewno nie można spryskać nim włosów od nasady, tylko tak pewnie "od ucha" w dół :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełko mnie na kolana nie powaliło, uważam że bywały lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej zaciekawiły mnie te "perełki".

    OdpowiedzUsuń
  18. pudełko jak dla mnie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm byly wg mnie lepsze edycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zastanawiam się nad wykupieniem glossy tu w anglii
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem przyjemne to pudełko, ale bez efektu "wow". Szkoda tylko, że dali same drogeryjne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szału nie ma.Bywało lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo obiecująca zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dostałam praktycznie podobnie, najbardziej ucieszyłam się z GOT2BE :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne pudełko ja jestem bardzo zadowolona z majowego glossy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Same cudowności i jakże kuszące:)

    OdpowiedzUsuń
  27. no, no, całkiem imponująca zawartość ;) daj znać, jak się spisała maseczka i olejek :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe