Obserwatorzy

poniedziałek, 24 lutego 2014

Czas na zmianę pielęgnacji...




 Mój ulubiony krem z Bandi dawno się już skończył, więc postanowiłam poszukać czegoś nowego. 

Wertując strony internetowe trafiłam na kosmetyki firmy BioDermic.
Zagłębiając się w ich asortymencie, spostrzegłam, że ceny są bardzo przyzwoite i zachęcające.

Dlatego postanowiłam kupić kilka produktów, które będą mi służyły jakiś czas w codziennej pielęgnacji.

Seria perłowa:
Mleczko przeciwzmarszczkowe 7,99 klik
Krem przeciwzmarszczkowy 24,99 klik
Krem szyja i dekolt 24,99 klik

Seria Oliwkowa:
 Tonik matujący 7,99 klik
Krem na dzień 24,99 klik 
Krem na noc 24,99 klik

Maska aloesowa 12,99 klik 


Zapoznam się bliżej z tymi produktami i za jakiś czas dam Wam znać co o nich myślę i jakie są efekty ich działania.



Justyna.

 


12 komentarzy :

  1. faktycznie ceny całkiem przyzwoite, nawet nie myślałam :P oby kosmetyki okazały sie strzałem w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ceny całkiem fajne, czekam na recenzję kremu na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta maseczka aloesowa, jak dla mnie, jest świetna! miałam okazję wypróbować ją jakiś czas temu i bardzo się polubiły z moją skórą, która była po niej bardzo gładziutka i miękka ;)
    ciekawe jestem zatem, jak się spiszą inne ich kosmetyki, bo ceny są fatycznie przystępne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie ceny bardzo zachecające a ja ciekawa jestem efektów :) czekam na twoja opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na opinie, nie używałam jeszcze tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam tych kosmetyków. Cena nie odstrasza, więc czekam na ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje kremu na noc bo mój już się kończy więc jestem ciekawa czy czas zmienić go na coś innego. :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi osobiście kosmetyki marki Badi kompletnie się nie nadały. Używałam kremu z kwasem migdałowym do póki go stosowałam było wszystko ładnie pięknie niestety po odstawieniu pojawiła się pod skórą kaszka z którą walczę do dziś.

    OdpowiedzUsuń
  9. no to czekam na recenzję, bardzo przyzwoite ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. używałam tej maski aloesowej - i bardzo ją sobie chwalę :) szczególnie, że ma również przystępną cenę

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na opinie. Za niedługo urodziny ważnych kobiet w moim życiu :D

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe