Obserwatorzy

środa, 31 października 2012

Energetyczna czerwień

Dziś przychodzę do Was z makijażem, jest to pierwszy mój make up robiony specjalnie 
dla Was "step by step"

Kosmetyki których użyłam:
Twarz
Podkład - Estee Lauder Double Wear odcień: Rattan 
Puder - Ben Nye kolor Banana
Puder - Vichy Dermablend
Korektor - W7
Bronzer - Bi Kor
Oczy 
Baza pod cienie ArtDeco
Cień bazowy Inglot 330 
Cienie z paletki Sleek-Sunset
Czerwony cień Inglot 100
Brązowy cień Inglot 457
Biała kredka Virtual 08
Czarny żelowy eyeliner Rimmel
Tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie
Rzęsy Red Cherry 218
klej DUO
Usta
Błyszczyk Pierre Rene 12

A więc zaczynamy, pod każdą fotką opis z etapem wykonywania makijażu.

na całą ruchomą powiekę nakładam cień bazowy, 
rozcieram go pod samą brew


Obrysowuję oko, bordowym perłowym cieniem (Sleek Sunset)


 Na wewnętrzne i zewnętrzne kąciki nakładam cień o ton jaśniejszy od poprzedniego
 (Sleek Sunset)


Czystym pędzelkiem rozcieram na około nałożone cienie, 
by przejście koloru było bardziej miękkie


Na środek powieki nakładam czerwony cień, delikatnie wtapiając go w pozostałe cienie


Na linię wodną nakładam białą kredkę


Rysuję czarną kreskę czarnym eyelinerem, delikatnie wyciagam ją w zewnętrznym kąciku


Tuszuję rzęsiorki


Przyklejam pasek sztucznych rzęs


 Oczy skończone...


Twarz wymodelowałam bronzerem


 A usta pomalowałam błyszczykiem




 To tyle, mam nadzieję ża Was nie zanudziłam.

Dajcie znać czy etapy wykonywania makijażu tego typu Wam się podobają (???)

4 komentarze :

  1. No pewnie:0 Jestem jak najbardziej na tak!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo Ci pasuje taka kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny i bardzo Ci pasuje ja jednak nie najlepiej w nim bym się czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cos nie bardzo, przepraszam ale moze to modne i awangardowe ale nie wywoluje checi podniesienia tabliczki "10". Szukaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe